بررسی و تحلیل فیلم توهین آمیز به پیامبر رحمت (ص)
با سلام
داستان فیلم توهین به حضرت محمد (ص)
بخشهای کوتاهی از این فیلم دو ساعته توسط یک مصری مقیم خارج از کشور با ترجمهٔ عربی در اینترنت به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر منتشر شد. در این فیلم محمد، پیامبر اسلام، به طرزی طنز گونه ترسیم شده است که گناهان بسیاری مرتکب میشود. بر اساس گزارش دیلی تلگراف در معصومیت مسلمانان، محمد نماد شخصی است که بچهخواهی و همجنسگرایی را مجاز میشمرد و صحنههایی از هم خوابگی او نشان داده میشود.
فیلم ابتدا با صحنه هایی از حمله مسلمانان سلفی به محله های مسیحی نشین مصر شروع می شود.
محمد به نزد خدیجه می رود و با نگاه به درون … خدیجه دخترش را میبیند.
سپس محمد با الاغی روبه رو می شود که که او را اولین حیوان مسلمان می نامد که نامش جبار است!
محمد به یارانش دستور کشتن مردان قبایل غیر مسلمان و غنیمت گرفت زنانشان را می دهد.
سپس با آوردن آیاتی زنان مختلف را برای خودش حلال میکند.
سپس با یک یهودی مجادله کرده و او را به خاطر عدم پذیرش اسلام به خارج از عربستان تبعید می کند.
سپس ماجرای عایشه خردسال و ازدواجش با محمد را به تصویر میکشد .
سپس به سراغ ماجرای ازدواج محمد با زینب زن پسر خوانده اشاره می کند.
سپس در این فیلم پیرزنی شاعر را به نمایش می گذارد که به خاطر مخالفتش با اسلام به دستور پیامبر اسلام کشته می شود.
سپس فیلم صحنه ی خطاب معروف پیامبر اسلام در سوره توبه را به تصویر کشیده که محمد می گوید یا مسلمان شوید یا کشته شوید!
در ادامه پیامبر به یارانش از غنایم جنگی میگوید و یارانش را به دستیابی آنها امیدوار میسازد.
در صحنه بعدی ماجرای کشتن قوم یهود را نشان می دهد که در آن حضرت محمد با کشتن یک مرد یهودی زنش به نام ریحانه را به غنیمت میگیرد.
در صحنه آخر هم محمد وقتی که با کنیزش در خانه خلوت کرده، زنانش حفصه و عایشه سر می رسند …
در مورد تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها در منابع شیعه روایاتی آمده که ذکر میگردد اما در منابع عامه با تحقیقی که کردم چیزی در مورد سخیف مذکور پیدا نکردم هرچند بعضی گفته اند در صحیح بخاری آمده که اینجانب ندیدم :
پيامبر صلى اللَّه عليه و آله از خديجه عليهاالسلام داراى شش فرزند شد كه آخرين آنها حضرت زهرا عليهاالسلام بود، ولى ماجراى ولادت حضرت زهرا عليهاالسلام از نخست، با ساير فرزندان پيامبر صلى اللَّه عليه و آله فرق داشت، توضيح اينكه:
از امام باقر عليه السلام و امام صادق عليه السلام نقل شده: پيامبر صلى اللَّه عليه و آله هنگامى كه (در يكى از معراج هاى خود) به آسمان عروج كرد، از ميوه ها و از خرماى تازه و سيب بهشتى خورد، و خداوند آن ميوه ها را در صلب پيامبر صلى اللَّه عليه و آله به آب تبديل نمود، و پيامبر صلى اللَّه عليه و آله پس از معراج، با خديجه عليهاالسلام هم بستر شد و به اين ترتيب نور فاطمه عليهاالسلام در رحم خديجه عليهاالسلام قرار گرفت، از اين رو فاطمه عليهاالسلام «انسيه حوراء» گويند ، يعنى در عين آنكه انسان روى زمين است از حوريان بهشتى است [ بيت الاحزان، محدث قمى، ص 15- بحار، ج 43، ص 4. ] ماجراى عجيب ديگر در مرود آغاز آفرينش حضرت زهرا عليهاالسلام اينكه: جبرئيل عليه السلام در سرزمين بين منى و مكه بر پيامبر صلى اللَّه عليه و آله نازل شد و از جانب خداند چنين گفت: «اى محمد! خداوند بزرگ بر تو سلام رساند و فرمود: چهل شبانه روز از خديجه عليهاالسلام كناره گيرى كن».
پيامبر صلى اللَّه عليه و آله علاقه بسيار به خديجه عليهاالسلام داشت، از اين رو اجراى چنين مأموريتى براى آن حضرت، بسيار دشوار بود، ولى فرمان خدا مقدم بود، پيامبر صلى اللَّه عليه و آله چهل شبانه روز از خديجه عليهاالسلام كناره گيرى كرد، و روزها روزه مى گرفت و شبها را به عبادت مى گذراند.
خديجه عليهاالسلام روزى چند بار از فراق پيامبر صلى اللَّه عليه و آله غمگين مى شد، سرانجام اين مدت با سختى گذشت، و جبرئيل نزد رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله آمد و عرض كرد: خداوند مى فرمايد: «براى دريافت هديه اش آماده باش».
پيامبر فرمود: آن هديه ى الهى چيست؟، جبرئيل اظهار بى اطلاعى كرد.
در اين هنگام ميكائيل غذاى مخصوص بهشتى به محضر پيامبر صلى اللَّه عليه و آله آورد، و جبرئيل به پيامبر صلى اللَّه عليه و آله عرض كرد: خداوند مى فرمايد: «امشب با اين غذاى بهشتى افطار كن»، پيامبر صلى اللَّه عليه و آله از آن غذا كه مقدارى خرما و انگور نيز در آن بود، ميل كرد، سپس پيامبر صلى اللَّه عليه و آله براى نماز نافله برخاست، جبرئيل گفت: «اكنون نماز بر تو حرام است، برخيز و كنار همسرت خديجه عليهاالسلام برو، زيرا خداوند عهد كرده كه امشب از صلب تو فرزندى پاك بيافريند»، پيامبر صلى اللَّه عليه و آله برخاست و به خانه ى خديجه عليهاالسلام رفت...
خديجه عليهاالسلام مى گويد: «سوگند به خدا پيامبر صلى اللَّه عليه و آله از من دور نشد تا آنكه نور فاطمه عليهاالسلام را در رحم خود يافتم و سنگينى حمل را احساس نمودم» [ اقتباس از انوار البهيه، ص 55 تا 58. ]
http://m-alzahra-s.blogfa.com/post-16.aspx
روايات در اين زمينه گوناگون و پر دامنه اند ضمن اينكه همه آنها محتواى كلى يك سخن را عرضه مى دارند. از جمله اين روايت است كه پيامبر فرمود: «لما عرج بى الى السماء اخذ بيدى جبرئيل و ادخلنى الجنة» به هنگامى كه مرا به معراج بردند جبرئيل دستم را گرفت و وارد بهشتم كرد. «فناولى من رطبها فاكلته» ،از خرماى بهشت برايم آورد و من آن را خوردم.«فتحول ذلك نطفة فى صلبى» و مايه آن غذا در صلب من بصورت نطفه اى در آمد. «فلما هبطت الى الارض واقعت خديجه» به هنگامى كه به زمين فرود آمدم با خديجه همبستر شدم «فحملت بفاطمة» او به وجود فاطمه (س) حامله شد. در سخنى ديگر آمده است كه:
جبرئيل فرود آمد كه چهل روز از خديجه دورى گزين در اين مدت شبها به عبادت و روزها در روزه باشد. در شب چهلم با خرما و انگور، به نقلى با سيب بهشتى افطار كرد و بنزد خديجه رفت و نور فاطمه (س) به رحم خديجه منتقل شد ،دستور وصلت از جانب خدا بود كه مى خواست از نسل او ذريه طيبه اى باشد
در اين سخن درس جديدى براى مردان و زنان است كه در انعقاد نطفه و ايجاد نسل زمينه سازى و طراحى قبلى بايد باشد، روابط در چار چوب انديشه الهى بايد صورت گيرد و با غذاى پاك و طيب نطفه اى و به دنبالش وصلتى باشد. اين حاملگى را اگر در سال پنجم بعثت در نظر گيريم، خديجه بايد در سنين 60باشد (اگر ازدواج او در 40 سالگى بوده) و اگر در 28 سالگى او ازدواج صورت گرفته باشد ،در حاملگى 48 سال داشته است.
در دوران حاملگى او از وقايع و حوادث كمتر خبر داريم، زيرا تاريخ حمل خديجه را برخى در سنين قبل از بعثت بعضى آغاز بعثت و جمعى پنجم بعثت نقل كرده اند و هر كدام را كه اختيار كنيم بحث جديدى در آن رابطه خواهيم داشت. اما آنچه كه در دوران حمل او اتفاق افتاد سخن گفتن فاطمه (س) در شكم مادر است كه سخنان و روايات متعددى در اين زمينه از منابع گوناگون نقل شده اند. از جمله اين روايت است :
- فلما حملت (خديجه) بفاطمة سلام الله عليها - به هنگامى كه خديجه بوجود فاطمه (س) كه درود خدا بر او باد حامله شد.
- كانت فاطمه عليها السلام تحدثها من بطنها و تصبرها. فاطمه (س) از شكم مادر با او حرف مى زد و درس تحملش مى داد
- و كانت تكتم ذلك من رسول الله خديجه آن را مكتوم داشته و از آن به پيامبر سخنى نگفته بود
- فدخل رسول الله يوما فسمع ذلك، روزى پيامبر وارد شد و اين گفتگو را شنيد.
- فقال يا خديجة لمن تحدثين؟ فرمود خديجه با چه كسى سخن مى گوئى؟
- قالت الجنين اللذى فى بطنى تحدثنى و تونسنى، خديجه عرض كرد جنينى كه در شكم من است با من سخن مى گويد و با من مأنوس است
- در روايات ديگر آمده است كه پيامبر فرمود خديجه، اين جبرئيل است كه به من مژده داد فرزندى كه در شكم تست دختر است و او نسلى پاك و ميمون و مبارك است و خداوند تبارك و تعالى نسل مرا از او قرار داده و از ذريه او ائمه راستين و خلفائى را در زمين مقرر فرموده تا از انقضاى وحى تا روز قيامت هم چنان جانشين خداوند در زمين باشند.
بدين سان از همان دوران جنينى معلوم است كه او چگونه ثمره اى است و از ذريه او چگونه افرادى پديد مى آيند، از غذاى پاك و بهشتى، نسلى پاك، مدافع سنن الهى و سازنده و هدايت كننده پديد مى آيند و از نطفه ناپاك ذريه اى كه هر كدام نيزه اى بر پيكر اسلامند
ولادت فاطمه
زمان حمل فرا رسيد، خديجه اززنان قريش در امر وضع حمل كمك خواست بخاطر سابقه نارضائى از اين وصلت و شايد هم نارضائى از تغييرعقيده و مذهب او كمك به او را نپذيرفتند. حزن و اندوه خديجه فزونى يافت و بنا بر آنچه كه نوشته اند ناگهان در باز شد و جمعى از زنان بر او وارد شدند.
- فقالت احديهن لا تحزنى يا خديجه - از بين آنان زنى رو به او كرد و گفت اى خديجه محزون مباش.
- فارسلنا ربك اليك و نحن اخواتك - خداى تو ما را به سوى تو فرستاد و ما خواهران و ياران توايم.
- انا ساره - من ساره ام همسر ابراهيم
- و هذه آسيه بنت مزاحم وهى رفيقتك فى الجنة .و اين آسيه (همسر فرعون) و همدم تو در بهشت است
- و هذه مريم بنت عمران و اين مريم بنت عمران (مادر عيسى است
- و هذه كلثم اخت موسى بن عمران و این كلثم خواهر موسى بن عمران است
- بعثنا الله اليك لِنُلّى عنك ما بلى النساء من النساء خداوند ما را به سوى تو گسيل داشت تا در امورى كه براى زنان پديد مىآيد ترا ياور و كمك كار باشيم
بدين سالن به كمك خديجه پرداختند تا فاطمه را به دنيا آورد
فاطمه (س) آن معجزه آفرينش و آن سيده زنان بدنيا آمد در حاليكه بنا به نوشته محدث قمى ره ذكر شهادت بر لب داشت بدينگونه
- اشهد ان لا اله الا الله گواهى مى دهم كه خدائى جز الله نيست
- و ان ابى رسول الله سيد الانبياء و گواهى مىدهم كه پدرم رسول خدا و سيد پيامبر است
- و ان بعلى سيد الاوصياء و همسرم على سيد اوصياءاست
- و ولدى سادة الاسباط
و فرزندانم سيد اسباط پيامبرند
شايد بروز چنين واقعهاى براى اذهان كمتر قابل قبول باشد ولى در بينش دينى وقوع چنين امرى غير قابل امكان نيست. اين قرآن كتاب خداوند است كه در دست ماست و در حقانيت آن شك و ريبى نيست در قرآن سخن از مريم است كه بدون واسطه و اسباب عادى زاد و ولد، از او فرزندى چون عيسى پديد آمد. عيسائى كه در گهواره سخن گفت و يا آدم ابوالبشر را از خاك پديد آورد و از روح منسوب به خود در او دميد و حياتش بخشيد. از چنان خدائى بعيد نيست كه بخواهد دخترى از صلب پيامبر بدين حال و هوا و خصايص پديد آورد. داستان چنين كارهاى شگفت انگيز در همه كتب مقدس فراوان مشاهده مىشود و طبيعى است كه اين امر از آيات خداوند باشد
http://www.aljomeh.ir/Etrat/Zfatimeh.htm
بن أبي بكر الفقيه، عن أحمد بن محمد النوفلي، عن إسحاق بن يزيد، عن حماد بن عيسى،
عن زرعة بن محمد، عن المفضل بن عمر قال: قلت لابي عبد الله الصادق (عليه السلام):
كيف كان ولادة فاطمة (عليها السلام) ؟ فقال: نعم إن خديجة (عليها السلام) لما تزوج
بها رسول الله (صلى الله عليه وآله) هجرتها نسوة مكة فكن لا يدخلن عليها ولا يسلمن
عليها ولا يتركن امرأة تدخل عليها فاستوحشت خديجة لذلك وكان جزعها وغمها حذرا عليه
(صلى الله عليه وآله) فلما حملت بفاطمة كانت فاطمة (عليها السلام) تحدثها من بطنها
فسمع خديجة تحدث فاطمة (عليها السلام) فقال لها: يا خديجة من تحدثين ؟ قالت: الجنين
الذي في بطني يحدثني ويؤنسني، قال: يا خديجة هذا جبرئيل [يبشرني] يخبرني أنها أنثى
وأنها النسلة الطاهرة الميمونة وأن الله تبارك وتعالى سيجعل نسلي منها وسيجعل من
نسلها أئمة ويجعلهم خلفاءه في أرضه بعد انقضاء وحيه. فلم تزل خديجة (عليها السلام)
على ذلك إلى أن حضرت ولادتها فوجهت إلى نساء
عصيتنا ولم تقبلي قولنا وتزوجت محمدا يتيم أبي طالب فقيرا لا مال له فلسنا نجئ ولا
نلي من أمرك شيئا فاغتمت خديجة (عليها السلام) لذلك فبينا هي كذلك إذ دخل عليها
أربع نسوة سمر طوال كأنهن من نساء بني هاشم ففزعت منهن لما رأتهن فقالت إحداهن: لا
تحزني يا خديجة فإنا رسل ربك إليك ونحن أخواتك أنا سارة وهذه آسية بنت مزاحم وهي
رفيقتك في الجنة وهذه مريم بنت عمران وهذه كلثم أخت موسى بن عمران بعثنا الله إليك
لنلي ما تلي النساء من النساء، فجلست واحدة عن يمينها، وأخرى عن يسارها، والثالثة
بين يديها، والرابعة من خلفها، فوضعت فاطمة (عليها السلام) طاهرة مطهرة. فلما سقطت
إلى الارض أشرق منها النور حتى دخل بيوتات مكة ولم يبق في شرق الارض ولا غربها موضع
إلا أشرق فيه ذلك النور ودخل عشر من الحور العين كل واحدة منهن معها طست من الجنة
وإبريق من الجنة وفي الابريق ماء من الكوثر فتناولتها المرأة التي كانت بين يديها
فغسلتها بماء الكوثر وأخرجت خرقتين بيضاوين أشد بياضا من اللبن وأطيب ريحا من المسك
والعنبر فلفتها بواحدة وقنعتها بالثانية ثم استنطقتها فنطقت فاطمة (عليها السلام)
بالشهادتين وقالت: أشهد أن لا إله إلا الله وأن أبي رسول الله سيد الانبياء وأن
بعلي سيد الاوصياء وولدي سادة الاسباط ثم سلمت عليهن وسمت كل واحدة منهن بإسمها
وأقبلن يضحكن إليها وتباشرت الحور العين وبشر أهل السماء بعضهم بعضا بولادة فاطمة
(عليها السلام) وحدث في السماء نور زاهر لم تره الملائكة قبل ذلك وقالت النسوة:
خذيها يا خديجة طاهرة مطهرة زكية ميمونة بورك فيها وفي نسلها. فتناولتها فرحة
مستبشرة وألقمتها ثديها فدر عليها فكانت فاطمة (عليها السلام) تنمي في اليوم كما
ينمي الصبي في الشهر وتنمي في الشهر كما ينمي الصبي في السنة.امالی صدوق
بنابراین تحریف وخیانت در نقل تاریخ در این مورد آشکار است همچنانکه سابقه یهود در تحریف واقعیات ، شاهد بر مدعاست .
همانطور که قبلا گفته شد دروغ و تحریف رسم یهود است و همواره در صدد توطئه وتفرقه و جنگ هستند غافل از اینکه ابتدا دامنگیر خودشان شده ومیشود ... والله خیر الماکرین .
اما در مورد همجنسگرایی پیامبر دروغ شاخدار اینجاست که آیات واحادیثی که در مورد مجازات و قتل همجنسگرا وهمجنسباز از شماره بیرون است .
درباره الاغ حضرت نیز اخباری ضعیف آمده که به احتمال زیاد از یهود به مسلمین سرایت کرده در اثر همنشینی بعضی اصحاب با یهودیان .
هرچند که به مسخرگی این خبر از عهدین نیست که به الاغ وحی میشود ! :
بطرس الثانية ٢:١٦ وَلكِنَّهُ حَصَلَ عَلَى تَوْبِيخِ تَعَدِّيهِ، إِذْ مَنَعَ حَمَاقَةَ النَّبِيِّ حِمَارٌ أَعْجَمُ نَاطِقًا بِصَوْتِ إِنْسَانٍ.وسفر العدد 22: 21
امّا او بهخاطر خلافكاری خود سرزنش شد زیرا الاغ زبان بستهای به صدای انسان تكلّم كرد و کارهای دیوانه وار آن نبی را متوقّف ساخت.
پيغمبر اسلام دستور تعقيب شاعرانى امثال كعب بن زهیر را كه در هجو و مذمت او شعر مىگفتند و با شعر ونظم مردم را علیه اسلام وپیامبر تحریک میکردند (بعلت ضرر به جامعه واسلام ) صادر کرده بودند اما اگر مثل همین زهیر توبه کرده بودند مورد عفو حضرتش واقع میشدند. و اخبار عفو حضرت حتی در مورد زن یهودی که هرروز خاکروبه به سر حضرتش میریخت مشهور است ....
علاوه بر این در کدام دین شما سراغ دارید که مهربانی و حقوق حیوانات ودرختان و .... مثل اسلام احقاق شده باشد ؟
https://sites.google.com/site/hojjah/hyvan.zip
واما در مورد تعدد زنان حضرتش ، بر محققین مخفی نیست که قبل از اسلام داشتن دهها زن امری کاملا رایج بوده و حتی تک همسری از نوادر بوده مثلا صدها زن حضرت سلیمان و اعراب و .... که قران کریم برای احقاق حقوق زنان آنرا محدود به 4 زن و شرط عدالت کرد .....
اگر پیامبر مردی شهوتران بود در اوج جوانی واولین ازدواجش با زنی بیوه ومسن تر از خود ازدواج نمیکرد با وجود پیشنهاد خوشگل ترین زنان به حضرتش ، ومانند جوانان قریش که در اطراف کعبه به چشم چرانی حاجیان عریان می نشستند به گوشه غار حرا و عبادت خدای متعال نمی رفت ... تا در اثر شدت عبادت شبانه خون از پاهای مبارکش جاری شود ...
مطالب بیشتر در مورد جنگها و زنان پیامبر و پاسخ شبهات :
https://sites.google.com/site/hojjah/rasul.zip
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .... وبزودی ستمکاران جایگاه و عذاب ابدی خود را خواهند دید .