حكايت مگس و مركب رسول الله (ص) وکیسه ابوهریره !!!!!!!
ترجمه فارسي انتهاي صفحه .
حكاية العفير والذباب رضي الله عنهم !!!!!!!!!
اورد البخاري في الصحيح عن ابو هريرة:
قال رسو ل الله (ص) اذا وقع الذباب في اناء احدكم فليغمسه كله ثم ليطرحه فان في احد جناحيه شفاء و في الاخر داء .!!!!!
^^^^^^^^^^^^^^
عن معاذ قال : اتي النبي (ص) هو بخير حمار اسود فوقف بين يديه فقال من انت ؟ قال : انا عمرو بن فلا ن كنا سبعة اخوة كلنا ركبنا الانبياء وانا اصغرهم وكنت لك فملكني رجل من يهود فكنت اذا ذكرتك كبوت به فيوجعني ضريا فقال رسول الله(ص) فانت يعفور !!!!
اورده القاضي عياض في الشافي تعريف حقوق مصطفي
الدميري في حيات الحيوان
ديار بكري في تاريخ الخميس (متوفي 982)
امام الحرمين في الشامل في اصول الدين ( متوفي 478)
حافظ ابونعيم الاصفهاني في دلا ئل النبوة (متوفي 430)
ابن عساكر(متوفي 571) كما في السراية
فاعتبروا يا اولي !!!....
بله احاديث بالا نمونه اي از اخبار وروايات دروغي ميباشد كه قضيه مگس در صحيحترين كتاب اهل باصطلاح سنت آمده كه ابوهريرة از قول حضرت رسول ميگويد كه وقتي مگسي در غذاي شما افتاد آنرا به تمام وكمال در غذا فروكرده وسپس دور بيندازيد كه در يكبالش شفا ودر ديگري درد است !!!
و عجيبتر اينكه هنگاميكه اينجانب در منتديات و سايتهاي اهل جماعت مثل لاحدود در باره اين حديث محاوره اي داشتم واز صحيح بخاري دروغ بودن آنرا ثابت كردم سريعا آنرا بايكوت و نوشته هاي بعدي اينجانب را حذف كر دند چون حاضر شدند آبروي ابوهريره معلوم الحال را فقط بعلت صحابي بودن حفظ كنند ولي نعوذ بالله آبروي رسول الله (ص) را فدا كنند .
متن محاوره را در اينجا ببينيد.
بد نيست شما هم كمي درباره ابوهريرة بدانيد :
خود ابوهريره در همين صحيح بخاري ميگويد بعضي از احاديث از كيسه ابوهريره است (هذا من كيس ابوهريره ) نه گفته رسول خدا و در جاي ديگر ميگويد ديگران احاديث را مينوشتند ومن نمي نوشتم !!!!!
وقال يزيد بن هارون: سمعت شعبة يقول: أبو هريرة كان يدلس - أي: يروي ما سمعه من كعب وما سمعه من رسول الله صلى الله عليه وسلم ولا يميز هذا من هذا - ذكره ابن عساكر. (ج/ص: 8/118)
يعني ابوهريره گفتار كعب الاحبار يهودي را از گفتار پيامبر تميز نميداد !!!!!!
تاجاييكه خليفه ثاني ويرا تازيانه زد .
وايضا روي البخاري :
حدثني عبد الله بن محمد حدثنا هشام بن يوسف أخبرنا معمر عن الزهري عن أبي سلمة عن أبي هريرة رضي الله عنه قال
قال النبي صلى الله عليه وسلم لا عدوى ولا صفر ولا هامة فقال أعرابي يا رسول الله فما بالالإبل تكون في الرمل كأنها الظباء فيخالطها البعير الأجرب فيجربها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم فمن أعدى الأول
وعن أبي سلمة سمع أبا هريرة بعد يقول قالالنبي صلى الله عليه وسلم لا يوردن ممرض على مصح وأنكر أبو هريرة حديث الأول قلنا ألم تحدث أنه لا عدوى فرطن بالحبشية قال أبوسلمة فما رأيته نسي حديثا غيره
اليس هذا تناقض ؟؟؟
واين هم تناقضي ديگر كه ابوهريرة خودش به آن اعتراف ميكند و و قتيكه ابو سلمه رضي الله عنه به او اعتراض كرده وميگويد كه ابوهريرة تو اول بار گفتي كه پيامبر فرمود مرض واگير وجود ندارد واكنون ميگويي كه پيامبر گفت شخص مريض بر انسان تندرست وارد نشود (چون واگير دارد ) و ابوهريره كه رسوا شده بود روايت اول خودش را منكر ميشود و به زبان حبشي كلمات نامفهومي بر زبان جاري ساخت.
اما شيعيان يك اصل اساسي دارند وآن اينست :
روي عن المعصوم
يعني هرچيزي كه مخالف قرآن است باطل است . : و كل حديثٍ لايوافق كتاب الله، فهو زخرفٌ و ايضا كل شيء خالف كتاب الله باطل.
اورد البخاري في الصحيح باب العلم عن ابي هريرة قال : حفظت من رسول الله (ص) وعائين فأما احدهما فبثثته قطع هذا البلعوم !!!!!!!
اينهم اعتراف ابوهريرة ميگويد دو ظرف حديث از رسول خدا حفظم كه اگر يكي از انان را منتشر كنم اين حلقومم قطع ميشود !!!
ومن نتيجه اين حديث را در اعمال قدرت حكام ميدانم كه ابوهريره مي بايست ازآنان تبعيت كند .
ولماذا احرق ابوبكر 500 احاديث رسول الله صلي الله عليه وآله ؟؟ (تذكرة الحفاظ ج1 ص3 )
لماذا نهي عمر قرظة بن كعب عن رواية الحديث ؟( سنن ابن ماجة ج1 ) و سنن دارمي ج1 ص 85 و مستدرك حاكم ج 1 ص102 و طبقات ابن سعد و جامع بيان علم .
لماذا قال عثمان : لا يحل لاحدان يروي حديثا عن رسول الله لم اسمع به في عهد ابي بكر وعمر!!! (مسند امام احمد ج1 ص 363 و طبقات ابن سعد ج2 ص 100
لماذا روى مسلم عن أبو هريرة الدوسي (585) و البخاري (446) حديثا
اما عن ابي بكر : في صحيح مسلم 5 حديث فقط و عن عمر بن الخطاب 41 حديث و عن عثمان عفان 16 حديث !!!!!!!!!!!
هل هذا علامة ان اباهريرة اعلم من الخلفا ء
واين هم لينك مناظره من با سنيان حجاز :
http://www.sandroses.com/abbs/showthread.php?t=142242&page=3
بسرا نام مستعار من است .
عفير نام مركب پيغمبر بود كه آنهم راوي حديث شده و ميگويد ما 7 برادر بوديم كه فقط انبياء بر ما سوار شدند ومن كه كوچكترين آنها بودم نصيب رسول اسلام گرديدم .!!!!
واين حديث به كتب شيعه نيز سرايت كرده ولي خوشبختانه علماي شيعه وسني آنرا رد كرده اند .