بسم الله الرحمن الرحیم

 

خدمت همه انسانها سلام عرض میکنم.

می خواستم تجربه بسیار مفیدی را که ثمره چند سال بحث و جدل با امام جمعه و جما عت اهل سنت را در اختیاردوستان پاکدل ودلسوزم بگذارم.

درابتدا باید بدانیم که هدایت افراد دست خداست نه من وشما . پس شما فقط حقایق را بیان کنید بقیه اش با خدا

دلایل عقلی ونقلی زیادی بر این سخن دارم یکی از استوارترین دلیل:

خداوند متعال به پیامبرش میفرماید: انک لا تهدی من احببت..والله یهدی من یشاء الی صراط مستقیم:

یعنی ای پیامبر تو نمی توانی کسی را که دوست داری هدایت کنی چون اگرخدا خواهد انگاه هدایت میکند .پسر نوح _زن لوط و .......

 

یا درسوره توبه میفر ماید:

ان تستغفر لهم سبعین مره فلن یغفرالله لهم... یعنی ای پیامبر اگر 70 مرتبه برای اینها(منافقین) از خدا طلب مغفرت کنی خداوند انان را نمی امرزد. جالب انکه پیامبر که بالا ترین مقام خلا یق(خیرالوری)و مستجاب الدعوه

وصاحب شق القمر وشق الشجر وشق الرمد وسایرمعجزات وخوارق عادات را دارد نمی تواند بعضی را عوض کند

انوقت ما میخواهیم کسی را تغییر دهیم.

 

در سوره اعراف خداوند مفرماید: ولا ید خلون الجنه حتی یلج الجمل فی سم الخیاط: یعنی کفار و فاسقین به بهشت

داخل نمی شوند مگر شتر از سوراخ سوزن دراید.

البته کسا نیکه درس شیمی وفیزیک خوانده اند میدانند که واکنشها دو نو عند یا شیمیایی اند یا فیزیکی

در واکنشهای فیزیکی (دو طرفه) امکان بازگشت و جدا کردن مواد وجود دارد مثل نمک وآب که با حرارت وعمل تقطیر جدا میشوند ولی و قتیکه گوشت فاسد شود یا دود شود دیگه کسی نمی تونه دود را دوباره به گوشت بر گردونه یا شیر فاسد و .....

اگر انسان از مر تبه انسانیت مسخ (تغییرشیمیایی) شود دیگر هیچکس حتی پیامبرکه حبیب الله است نمی تواند برای او کاری کند پناه میبریم به خدا ازشر عاقبت. :وجعلنا منهم القرده والخنازیر... کونوا قرده خاسیئن

بنا بر این دوستان عزیز خیلی نگران اهل سنت یا دیگری نبا شند چرا؟

چون خدا میفر ماید : وما تشاؤن الا ان یشاء الله. هرکس باید خودش با تمام وجود از خدا هدایت را بخواهد و دعا کند . تا خدا نخواهد هیچکس هدایت نمیشود .مگر داستان ابوجهل و یهودی را نشنیده اید که ابو جهل به یهودی گفت این عموی من ساحر است تو دانشمندی ویک کاری کن که به قول خودمان روی پیامبر را کم کنی

اتفاقا ماه شب چهارده درخشان در اسمان بود یهودی گفت سحر و جادو در اسمان اثر نمی کند سخترین کار اینست که بگویی محمد(ص) ماه را نصف کند. نزد پیامبر امده خواسته خودرا گفتند پیامبر هم پس از گرفتن تعهد اسلام از انان ماه را به دو نیم کرد حدس بزنید چی شد؟

یهودی ایمان اورد اما ابوجهل سیصلی نار ذات لهب گفت سحر محمد در اسمان نیز اثر میکند!!!!!!!!!!!!

 

غرض از این مقال اینست که خیلی نا راحت نباشید : فلا تاس علی القوم الفاسقین : افسوس مخورید بر فا سقان

: فا نما علیک البلاغ و علینا الحساب:

برای اثبات خلافت وامامت امیرالمؤمنین(ع)صدها دلیل قاطع وبر هان روشنتر از خورشید وجود دارد که برای هر انسان که کمی عقل بی تعصب داشته باشد کا فیست اما ................اعاذنا الله من التعصب و العناد

افانت تنقذ من فی النار قلب هایی که از قساوت مثل سنگ حتی سختتر از سنگ .کالحجاره او اشد قسوه

 

علمای سنی یا شیعه اند یا معاند یعنی یا از ترس تقیه کرده اند در طول تاریخ یا حق را می دانند و کتمان می کنند

:فویل للذین یکتمون الحق وهم یعلمون:

شما به کتابهای قیم و بسیار گرانسنگ :

1: الغدیر

2: عبقات الانوار

3:المرا جعات

4:مجا لس المؤ منین

5:کتب بسیار ارزشمند دکتر تیجانی سماوی ( جزاءه الله خیر الجزاء)

6:شبهای پیشاور

وسایر کتب که اگر همه انها را بنویسیم کتاب جدا گانه ای خواهد شد.

اگر در مضرات دروغ و کتمان حق صد جلد کتاب بنویسیم باز کم است چه خونهایی را که این دروغ نریخته

چه بیگناهانی را که بر دار برده چه مفاسدی و عوا قبی که به سر بشریت از ابتدای تاریخ داده است برای همین است که بزرگترین گناه دروغ است :فنجعل لعنت الله علي الكا ذبين: فمن اظلم ممن افتری علی الله الکذب

مقدمه ای طو لانی شد ولی حرف زیاد است ومن کم فرصت. از 17 سالگی در نزدیکی منزل ما

یکنفر سنی بود ادم بدی نبود برای اهل سنت! نماز جماعت و تراویح می خواند.

بحث از انجا شروع شد که گفتیم هر انسانی چه شیعه چه سنی یا زرتشتی یا یهودی ویا مسیحی فر قش با حیوان در عقل است پس اولین نقطه اشتراک مشخص شد. 4 = 2×2

چند سال در این دنیا زندگی میکنیم اخرش مرگ وقبر است پس اگر انسان به قول سید علی اقا قاضی نصف عمر خود را بدنبال استاد بگردد ارزش دارد.

کتب صحیح بخاری بشرح ابن حجر عسقلانی وصحیح مسلم بشرح نووی

جالب اینکه نویسندگان صحاح سته(6 گانه) همگی ایرانی هستند ابو حنیفه نیز ایرانی است . حضرت سلمان فارسی که بالا ترین مقام اصحاب بعد از علی(ع) را نزد شیعیان دارد ایرانی است. بعد اعراب ایرا نیان را رافضی می خوانند و لعنتشان میکنند غافل از اینکه ایرا نیان همیشه طرفدار راستی ودرستی بوده اند وخود اسلام را پذیرفتند بعد حقیقت اسلام را در تشیع یافتند.

بد نیست بدانید در خلال تحقیقم در باره شیعه وسنی به مسایل شگفتی بر خوردم که بحول الهی کم کم انها را برای علاقمندان بیان میکنم.

عاشورا نتیجه و زاییده سقیفه است.

خود بخاری ومسلم وسایرمحدثین از قول پیامبر عظیم الشأن اسلام نقل میکنند که حضرت فرمودند این گونه بر من صلوات بفرستید اللهم صل علی محمد وعلی ال محمد ... بلا فاصله می گوید قال رسول الله صلی الله علیه وسلم <ال> را می اندازد خیلی خنده اور است . .. یا ایها الذین امنوا لم تقولون ما لا تفعلون

حدیث انا مدینه العلم و علی بابها در بعضی از صحاح امده ولی عده ای از جاحدین سعی در تضعیف ان دارند غافل از اینکه : یریدون لیطفؤا نورالله با فواههم والله متم نوره ولو کره الکا فرون...ولو کره المشرکون

چرا که انسان باید پیرو عالم ودانشمند باشد در صحیح بخاری ودیگر صحاح امده که حضرت رسول(ص) فر مودند : اقضاکم علی(ع): تمام عقلای دنیا می دانند که شرط لازم قضاوت صحیح اعلم بودن است و حقیر صحت حدیث مدینه العلم را از عا لم بزرگ سنی جلا ل الدین سیوطی دیده ام که این دانشمند طرق متعددی از راویان مختلف اورده ودر اخر این حدیث را از مر تبه حسن به مر تبه صحیح ارتقا می بخشدورساله جدا گانه ای

در اثبات صحت این حدیث تالیف کرده است . طالبین رجوع کنند واستفاده کنند.

http://haagh.blogfa.com/

 

علامه امینی در الغدیر حق مطلب را ادا کرده است طوبی له وحسن مأب.

در صحیح بخاری حدیث :علی منی وانا منه:حضرت رسول(ص)فرمودنند علی از منست ومن از اویم این حدیث 4 کلمه است ولی دریایی معنی در خود دارد.اگر ما این حدیث را از جوامع روایی شیعی نقل کنیم حجت

بر شیعیان است ولی آنقدر احادیث در لفظ ومعنی در تقویت این حدیث آمده است که تعجب اور است . ایه : و انفسنا: در سوره ال عمران که علی را جان محمد(ص) اورده است.حدیث انا وعلی من شجر واحد وسایر الناس من شجر شتی . حدیث مؤاخات که حضرت رسول(ص) تمام اصحاب را باهم برادر کرد مثلا ابوبکر را با عمر و....

علی (ع) تنها ماند حضرت رسول علی را در اغوش گرفت فرمود انت اخی فی الدنیا والا خره

یا حدیث سدوا الابواب الا باب علی که حضرت رسول به امر خدا تمام درهای منتهی به مسجد رابست بجز باب علی(ع) . لازم به ذکر است که در های کبار صحابه نیز به امر خدا بسته شد.

 

حدیث منزلت در صحیح بخاری و مسلم وتمامی ارباب سیر نقل نموده اند به نظر من حدیثی متواتر است که حضرت رسول(ص)فرمودند:منزلت علی نسبت به من مثل منزلت هارون به موسی بجز نبوت است بسیار شایان

دقت وتامل است و اگر یک حدیث برای اثبات امامت بلا فصل علی نبود جز این حدیث ما را کفایت است چرا که

کلیه مناصب هارونی از قبیل : وزیرا من اهلی هارون اخی خلافت موسی و..... که برای هارون مترتب است

برای علی مترتب است.

 

 

مگر تمام احادیث در صحیح بخاری و مسلم وسنن نسایی وسنن ترمذی وسنن ابن ماجه وسنن ابو داوود باید امده باشد. اگر اینچنین است چرا ابوعبدالله حاکم نیشابوری مستدرک علی الصحیحین مینویسد واحادیثی را که

بر طبق شرط شیخین صحیح است ولی بخاری و مسلم انها را نیاورده اند تدارک دیده است من جمله حدیث مدینه

علم وطیر مشوی.

http://hojjah.googlepages.com/tire.doc

 

یا طبرانی معجم الکبیر اوسط وصغیر را مینویسد.

اینجانب طی تحقیقی حدیث طیر مشوی را که کلیه روات ان از رجال صحیح هستند استخراج کرده ام که بتدریج

انرا منتشر میکنم واقعا خواندن دارد.